Nu är det helg!

Idag är det fredag och skolveckan är över. Har inte skrivit så mycket i bloggen då jag har haft mycket saker att ta igen eftersom jag var sjuk förra veckan. Men nu kommer en liten sammanfattning! :)

Måndag - skrev ett inlägg om de!

Tisdag - höll mitt tal om att folk borde uppskatta god hälsa mycket mer än vad vi gör. Sedan vad det historia. Vi började jobba med våra presentationer. Vi ska sälja en produkt fast vi ska lådsas som om ingen vet vad produkten är. Jag och Courtney hade telefonen. Då skulle vi sälja den till de andra i klassen och övertyda dem om att denna uppfinning kommer betyda mycket för framtiden och sånt :P intressant! Presenteras imorgon!
Sedan var det matte, jaa, ni vet ju hur kul matte är på en skala. Och där efter Digital Art <3 jag började med mitt fantasilandskap. De andra hade redan jobbat med sina under två lektioner så jag var liiiiiiite efter kan man säga. Ska vara klart på torsdag. Gillar verkligen den kursen, när den är slut längtar jag redan till nästa klass, haha!! :P

Onsdag - Gjorde ett mattequiz på morgonen, tog hela första perioden för jag är så trög! Sedan var det historia. Vår presentation gick bra, det var kul. Vi gjorde liksom som en stetch och sånt! :P Matten var intressant, host. Och sedan hade jag study hall. Satt i bibblan med Isabelle :)

Efter skolan åkte jag och red. Red själv denna gång för att öva på saker som jag gjort under lektionerna. Gick faktiskt bra. Hon var frammåt och jag tänkte hela tiden på händerna, axlarna, höfterna, benen, fötterna, blicken och hela paketet. Så jag var mycket nöjd :) inga bilder eller filmer dock :( ska se om jag kan få till några nya snart!

Tosdag - Hade speech klass fört. Höll först ett säljtal där jag sålde värktabletter. För jag tycker det är så roligt här att när de har reklam för medeciner på tv så nämner de ALLA biverkningar, så jag gjorde något kul med de. Det gick bra. Sedan höll jag även ett pensionstal :P gick inte lika bra men helt okej!
På historian så lyssnade jag på andra presentationer, kul. Förstog matten idag :O otroligt!!! Och sedan var det dax för mitt favvo ämne <3 Blev lite stressad då vi hade problem med datorerna i början och seadn skulle vi vara klara 20 min tidigare än vad jag trott. Blev inte helt nöjd med min slutprodukt men den var okej... jaa, ni har ju sett resultatet!

Fredag - Study hall. Historia, vi kollade på en film om Thomas Edison, hade vikarie på matten men vi fick så sjukt mycket o göra ändå. Hejdå helgen. Och nu sitter jag här och slutar om 3 min :)

Hoppas ni hade en bra vecka <3
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som att du har haft fullt upp! ;) Härligt att höra att du mår bättre i alla fall <3

2011-03-18 @ 22:29:35
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0