På bättringsvägen! :)

Stanna hemma ifrån skolan idag med. Men jag är nu på bättringsvägen vilket är skönt, är dock inte helt 100 men det kommer nog så småning om. Imorgon är det spec dag i skolan så vi har ingen skola, feting najs för mig. Jamenar, denna skolvecka har ju varit så gryymt jobbig :O Haha!

Så nu blir det tre dagar till att bli bättre på sedan är jag fit for fight på måndar. Det behövs nog för allt make up work som jag måste göra, yey. Aja, nu ska jag njuta av helgen.

På söndag är det the Polar Dip. Det är en foundraiser för project graduation (jag har väl förklarat vad de är, om inte säg till!). Det går ut på att man samlar ihop lite pengar ifrån folk för att sedan bada i havet. Det är såklart iskallt! Men det är en kul grej liksom. Och NEJ, jag kommer inte delta i badandet. Skyller på min förkylning (hehehe), ni som känner mig vet att jag är en liten badkruka så jag står för bilderna ist! ;)

Kram kram, saknar er alla <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha, Badkruka! ;D

- "Vattnet är kallt!"

- "Johanna det är 24 grader varmt" xD



Sakanr dig också <3 Krya på dig, skönt att du är på bättringsvägen i alla fall :) <3

2011-03-11 @ 14:01:05
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad roligt det låter :D

2011-03-11 @ 15:42:48
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0