Ridningen!

Igår var det en mycket bra dag. Höll två tal i speech class och var nöjd med båda och sedan gick min sista lektion, digital art superbra :) vi håller bara på med photoshop, wonderful!

Efter skolan tog jag bussen hem, åt en äggmacka och sedan bar det iväg till stallet. Jag red Luneta. Hon var fin och jag börjar lära mig lite att inte låta min höger sida ta över. Det är väldigt bra att rida en häst som Luneta då för hon går hellre åt sidan än framåt så så fort som min högersida tar över så börjar henne bakdel gå till vänster.
Aja, jag var nöjd med lektionen! :)
Robin tog lite bilder och filmade lite. De är ingen direkt kvalite, ni vet ju, kompaktkamera i ridhus=bra bilder? Njaa.. ;) Men bättre de än inget, så ska försöka ladda upp dem här när jag kommer hem ifrån skolan!

Just nu sitter jag i study hall och borde skriva mitt tal inför imorgon. Haha, jag ska ha ett tal om vad man ska ha med sig i förstahjälpen lådan under en lång bilresa?! :P lite random men men, bra o veta!

Jao, men bilder och kanske filmer (om jag fattar hur man lägger upp filmer!) kommer upp kväll!
Kramizar :D <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad roligt att du kan fortsätta rida i USA! :D Vad hände med Appy? :)

2011-03-03 @ 16:01:06
Postat av: Amanda

låter roligt med speech class!! :D vill se bilder och filmer!!!

2011-03-03 @ 16:32:03
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sara

Bilder! :D

2011-03-03 @ 16:32:05
Postat av: Sofie

Härligt att det går så bra! Längtar efter bilder :D <3

2011-03-03 @ 21:17:10
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0