Skolan

Nu sitter jag i skolan :) veckan har gått bra hititls om man räknar bort matten :D!!

Denna vecka så har jag börjat mina tennisträningar och idag ska vi gå ut och spela, tennisbanan är tillräckligt torr nu!! :) ska blir roligt. Kan inte säga att jag är pro men jag suger inte jättemycket iaf vilket är bra. Ska lägga upp en bild på min fina tennisracket!

Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna, livet flyter på och våren är här. Fast på fredag så kommer en storm, tveksamt om det blir snö eller regn. Hoppas på regn!!! Annars typ flyttar jag till florida eller nått!

Nu ska jag gå till historian (BLÄ!!), ha det toppen! :)
Kram <3

Kommentarer
Postat av: L

Fin blogg du har!Hitta hit genom blogglovin ;)



Antar att du är utbytesstudent i Maine?



Jag ska dit i sommar och bila runt där i en vecka:D Är det några ställen du skulle kunna tipsa om som är ett måste att besöka?



Tacksam för svar! :D

2011-03-30 @ 17:26:31
URL: http://stonemountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0