1 år...

Idag var det exakt ett år sedan min olycka, är fortfarnde tacksam över att jag inte skadades mer än vad jag gjorde. Känner fortfarande av ryggen lite nu och då, men som sagt, de kunde varit värre... det känns inte som de har gått ett helt år sedan jag ramlade av, tiden går fort...

Lite bilder ifrån lektionen: (önskar att de hade funnits film!!)


In the hospital:


En kort youtube-film som jag gjorde, haha!!


Mitt första ridpass, 3 veckor och 1 dag efter olyckan. Som jag sa då "De var varken snyggt eller smidigt, men det var ändå en av de bästa gångerna på hästryggen". Red Merlin med ett leende hela tiden!


Efter 5 veckor var de dags för tävling, kanske inte de mest optimala men vill inte missa fler tävlingar den våren, först var ju Ronda skadad och sedan jag... minns fortfarande att någon skrek "Akta ryggen" när jag var 3 m framför första hindret, hahah!!

Ronda - simply the best <3

Där har ni en kort historia om de! Hoppas ni har de bra!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var hemskt och jag känner fortfarande skuld för att jag inte var hemma då. Det första jag såg när jag loggade in på datorn hemma i Sverige, var att du låg på sjukhus.. Jag fick panik kan jag säga!



Förhoppningsvis blir det aldrig någon mer gång, men skulle det behövas så följer jag med dig direkt <3



Tiden går fort och du var grymt duktig som satt på en häst efter så kort tid! :) och vi får väl vara tacksamma att det gick som det gick och inte gick värre... <3

2011-05-07 @ 20:40:26
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag minns hur nervös jag var när du hoppade de rundorna där.. Om du hade ramlat av så hade jag typ svimmat :) Grymt tacksam att du inte gjorde det :) Det var ju förresten inte lite grymt att ta hem en 2:a plats med tanke på omständigheterna :D

2011-05-07 @ 21:51:07
Postat av: tilia

EXAKT så händ emed mig och en ridskoleponny ;o

2011-06-03 @ 21:16:34
URL: http://purpleconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0