Äntligen!

Idag hade vi äntligen strålande väder... vädret har varit cp de två senaste veckorna. Mycket regn och så men idag hade vi en kanon dag!! Jag och Flemming låg och stekte på altanen, ja, jag vet att jag alltid kommer vara vit (blir nämligen alldrig brun!!) men de är skönt iaf!! :)

Resten av dagen har jag bara degat och åkt runt lite och så :) har även städat mitt rum!

Igår hade jag tennismatch, jag och Kelci vann :) de var roligt och vi hade även fint väder igår!! :D Hahha, jag hade historiaprov igår, panikpluggade 7 min innan och fick tydligen 94 av 100 = A = MVG ;) asg! Amerikanska skolan är så mycket lättare, love it! <3



Kraam :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt! Här har vi också haft strålande väder :D

2011-05-08 @ 17:22:46
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0