Usch, vilken vecka...

Jaa, skrev ju att jag var sjukt... nu har denna sjuka gått vidade. Febern och huvudvärken är borta men halsontet håller fortfarande i och nu har jag gått och fått ögoninflammation också, i båda ögonen!!!!! Yey, för mig. Men läste på internet att de går vanligtvis över inom en vecka, de får vi hoppas!

Annars så är livet bra. Spelade tennis igår och de var roligt :D Imorgon ska jag iväg på re-orientation, då pratar man med andra utbytesstudenter och så... ska bli kul! :)

Här är mina fina röda ögon, man ser inte så bra, webcamera you know ;)


Kram

Kommentarer
Postat av: Minna

Har haft ögoninflammation, det går över ganska snabbt. Se till att tvätta händerna så fort du varit i kontakt med dom bara så att du inte smittar, eller så att det inte blri värre :) <3 Hoppas du har det bra i USA :)

2011-05-21 @ 22:17:11
Postat av: Sofie

Ojdå, krya på dig! <3

2011-05-21 @ 23:38:53
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Johanna goes vampire! ;o



Haha nejså, men hoppas att du blir bra snart!

2011-05-22 @ 16:57:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0